منتدى التوظيف في الجزائر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

عايز يبقى ليك شغل الخاص و بمرتب كويس جدا و كمان و انت فى بيتك , يبقى لازم تدخل هنا !

كاتب الموضوعرسالة
توتا توتى
عضو جديد
عضو جديد
توتا توتى

الاقـــــامة : مصر
التسجيل في : 23/11/2011

عايز يبقى ليك شغل الخاص و بمرتب كويس جدا و كمان و انت فى بيتك , يبقى لازم تدخل هنا ! Empty
مُساهمةموضوع: عايز يبقى ليك شغل الخاص و بمرتب كويس جدا و كمان و انت فى بيتك , يبقى لازم تدخل هنا !   عايز يبقى ليك شغل الخاص و بمرتب كويس جدا و كمان و انت فى بيتك , يبقى لازم تدخل هنا ! Calend10الجمعة ديسمبر 30, 2011 9:56 pm

عايز يبقى ليك شغل الخاص و بمرتب كويس جدا و كمان و انت فى بيتك , يبقى لازم تدخل هنا !

كيف تنشىء متجر الكترونى وموقع تجارة الكترونية ناجح

تعريف موقع التجارة الالكترونية
عناصر موقع التجارة الالكترونيه
نماذج لمواقع تجارة الكتروينة نجحها
عوامل نجاح موقع التجارة الالكترونية
كيف تدير موقعك للتجارة الالكترونيه
كيف تجذب الافالزوار لموقعك
المتجر الالكترونى تعريفه والفرق بينه وبين موقع التجارة الالكترونية
شروط نجاح المتجر الالكترونى
كيف تعرض منتجاتك بافضل الاساليب
كيف تحقق اعلى ارباح من متجرك الالكترونى
وسائل الدفع على المتجر الالكترونى
الدورة 4 ايام تدريبية 20 ساعه السعر 2000 ريال
للحجز 00966593534827
dinagalal32@
gmail.co
m

صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» اخرج من بيتك وانت مطمن على بيتك واسرتك مع الانتركم الذكى_بيزنس تايم
» اخرج من بيتك وانت مطمن على بيتك واولادك_ بيزنس تايم
» لو واخد الموضوع جد وقررت تكسب من النت فممكن تدخل لوسمحت
» احصل على الانتركم الذكى واحمى بيتك من السرقة_بيزنس_تايم
» تسريبات القانون الخاص والخدمات الاجتماعية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى التوظيف في الجزائر :: المنتديات العامة :: منتدى المواضيع العامة-
انتقل الى:  
المواضيع الأخيرة
» وظائف خالية مطلوبة مسؤول مبيعات - سكرتارية
عايز يبقى ليك شغل الخاص و بمرتب كويس جدا و كمان و انت فى بيتك , يبقى لازم تدخل هنا ! Calend10الأحد فبراير 17, 2019 11:28 am من طرف mmahmoudhamada

» إعلان عن فتح أكثر من 100 منصب عمل في (ن ع 6) ولاية تمنراست
عايز يبقى ليك شغل الخاص و بمرتب كويس جدا و كمان و انت فى بيتك , يبقى لازم تدخل هنا ! Calend10الإثنين فبراير 04, 2019 11:30 am من طرف Rassim

» مبادىء قبل محاولة اصلاح سيارتك ..
عايز يبقى ليك شغل الخاص و بمرتب كويس جدا و كمان و انت فى بيتك , يبقى لازم تدخل هنا ! Calend10الإثنين مارس 19, 2018 6:16 pm من طرف e commerce

» #هيونداى_أفانتى موديل 2007 أتوماتيك بفتحه سقف
عايز يبقى ليك شغل الخاص و بمرتب كويس جدا و كمان و انت فى بيتك , يبقى لازم تدخل هنا ! Calend10الأحد مارس 18, 2018 2:21 pm من طرف e commerce

» هيونداى_أفانتى 2007 .. خاصة بالمعاقين فقط
عايز يبقى ليك شغل الخاص و بمرتب كويس جدا و كمان و انت فى بيتك , يبقى لازم تدخل هنا ! Calend10الثلاثاء مارس 13, 2018 9:45 pm من طرف e commerce

» هيونداى_لافيتا موديل 2003 .. سيارة خاصة بالمعاقين فقط
عايز يبقى ليك شغل الخاص و بمرتب كويس جدا و كمان و انت فى بيتك , يبقى لازم تدخل هنا ! Calend10الإثنين مارس 12, 2018 1:57 pm من طرف e commerce

» كيف تهتم بسيارتك ؟؟..
عايز يبقى ليك شغل الخاص و بمرتب كويس جدا و كمان و انت فى بيتك , يبقى لازم تدخل هنا ! Calend10الأحد مارس 11, 2018 11:18 am من طرف e commerce

» هيونداى_i30 موديل 2008 .. خاصة بالمعاقين فقط
عايز يبقى ليك شغل الخاص و بمرتب كويس جدا و كمان و انت فى بيتك , يبقى لازم تدخل هنا ! Calend10الخميس مارس 08, 2018 7:26 am من طرف e commerce

» سيارات عائلية لعام 2018 يمكنك الاعتماد عليها
عايز يبقى ليك شغل الخاص و بمرتب كويس جدا و كمان و انت فى بيتك , يبقى لازم تدخل هنا ! Calend10الثلاثاء مارس 06, 2018 11:09 am من طرف e commerce

عدد زوارنا حسب كل دولة
free counters Copyright © 2011
.:: جميع الحقوق محفوظه لمنتدى التوظيف في الجزائر © ::.
جميع المواضيع و الردود تعبر عن رأي صاحبها ولا تعبر عن رأي إداره منتدى التوظيف في الجزائر بــتــاتــاً
»» إبراء ذمة إدارة المنتدى ، امام الله وامام جميع الزوار والاعضاء، على مايحصل من تعارف بين الاعضاء او زوار على مايخالف ديننا الحنيف، والله ولي التوفيق